Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: vampiregirl90
Категория: Лични дневници
Прочетен: 71246
Постинги: 34
Коментари: 10
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
27.11.2009 21:00 - Нов ден ( фен фик за Ренесме) Втора Глава
Автор: vampiregirl90 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2799 Коментари: 0 Гласове:
0



2 Иненада


За мен достатъчно голяма изненада беше партито ,което предстоеше. Едва ли би имало нещо по сложно и тревожно от това.Но изглежда много се лъжех.
-Първо моя, първо моя - заподскача Алис
В ръцете си държеше кутия ,хартията беше украсена с цветя а отгоре имаше голяма червена панделка.Разопаковах лекичко прекрасната украса без да я нараня. При отварянето й очите ми светнаха, в нея имаше музикална кутиика. Тя издаваше нежните слаби нотки от любимата песен на майка ми, която баща ми направи специално за нея.
- Лол .... нямам думи.
-Не е нужно да имаш, по лицето ти се чете всичко, но това не е всичко– Ухили се тя.
-Е май е време и аз да покажа моя подарък- подметна Джейк.Емет и Джаспър го погледнаха сурово-Добре де , нащия общ подарък.
-АААА, Не- сряза го бързо баща ми- Няма да и давате това, всичко друго но не и това !
- О хайде не бъди такава стисня,братко и на теб ще ти купим.- Заля се от смях Емет
-Не искам нищо да ми купувате, нито на нея да и давате такова нещо, Джейкъб не се измъквай и ти си замесен !
- Не съм единствения –подметна той и хвърли бърз поглед към Бела
- Бела ! И ти ли !- ококори се той срещу лицето й – Знаеш че не съм единствения който мисли по същия начин за тази мащина! Ами Чарли , какво си мислиш че ще каже
Майка ми го погледна безизразно
-Мисля че ще го преживее- и хвърли заплашителен поглед към Джейк , който на своя страна се изхихикаше- Предател, за втори път!
Любопитните ми очи проследиха всички. Явно иненадата беше много голяма, и не само това но не се харесваше и на баща ми, а и на дядо ми. Алис сложи бързо червена връзка на очите ми и подшушна нежно , да я следвам. Невиждах накъде отивах но познавах достатъчно добре това място и можех да се закълна че ме водеха в гаража.Отначало си помислих че е някоя лъскава нова кола. Но татко не би трябвало да има нещо против една кола. Вярно досега не бях шофирала, но лесно се учех нямаше да е проблем. Но тогава защо се палеше толкоз много.
- Може да махнеш връзката вече- подсмихна се Емет
Отворих леко очи и премижах.Бях не само смутена , но и шокирана. Сега се сетих защо баша ми и дядоми бяха на вълна ,против този подарък. Пред мен кротко и невинно , седеше червен мотор.Беше лъскав и нов.Само чакаше да го яхна и да запраша с него нанякъде.
-Решихме че с това ще ходиш на училише – Отбеляза гордо Джейкъб и стисна ръката на Емет. Джаспър само седеше и гледаше втрещеното от ужас лице на баща ми.Той се опита да каже нещо, но мама го прекъсна първа
- Почти същия . – усмихна се медено и се спогледа с останалите замесени
- Нали- затанцува Алис около него- беше много трудно да опазиш тайна от Едуард, но май вече започнахме да загряваме
- Кутийката...- заекна Едуард- Беше само за...- започна да се дави от ярост
- За конпенсация , нещомалко и безобидно, нещо с което да те накарам да не го взимаш навътре и да не следиш всичко което си мисля.Май се получи добре а ?
-а ... ти ... Бела ... как можа- имах чувството че ще се разплаче,със сигурност се чувстваше предаден.
-Ми...- неустоя на поледа му тя-мисля че е по добре от кола която е с 5 тона желязо около нея.
- Е,кога мога да го покарам?- опитах се да разсея всички
-Когато пойскаш- Зарадва се Емет от бързото ми решение- Можеш още сега.

-А не!Това няма да стане!Ренесме само да си посмяла,предопочитам кола без 5 тона желязо,отколкото това-погледна майка ми и после мен.Стана ми криво от това,че баща ми не е съгласен а и че всички са против неговото мение,за това реших да го послеушам и да не припарвам до мотора.
-Добре -казах му аз .-Няма да припарвам до него ,но имскам да ми купиш кола като на леля Алис.-казах му аз а тох само ми кимна,след това се обърнах към майка ми и към сем ми.
-Съжалявам,но мисля този път да послушам баща си .Много ви се извинявам -изтичах и прегърнах майка ми за да и покажа колко много съжелявам.
-Е добре-каза тя - Този път ще послушаме баща ти , а и не искам да докарам инфаркт на дядо ти-в момента в който го каза си спомних как едва не докарахме инфарк на Рене и как в този ден дядо прекрачи прага на къщатата и аз изтичах да го прегърна.Той ме целуна по челото и след това ми се усмихна,но аз знаех че нещо не е наред виждах го в лицето му.Започнах да си проипомням с точност
-Какво ти е дядо-попитах го аз , а той просто ми отвърна
-Каде са майка ти и баща ти ,трябва много спешно да говоря с тях.-в същия момент и те дойдоха след мен
-Мамо ,дядо каза че спешно трябва да говори с теб и тати-казах и аз и помолих другите включително и Джейк да излезат на разходка.
-Е какво има Чарли -попита го Едуард след като се увери ,че другите са толкова далече че да не чуват какво си говорим
-Ми как да ви го кажа,ми Бела майка ти е тук преди 30 мин престигна и каза че отива до хотела да си остави багажа и ще те дойде тук-каза той а ние се смаяхме майка ми и баща ми замръзнаха както преди една година.
-Как така ще дойде тук - попита го Бела след около 5 мин -Как така?Защо?
-Е Бела какво очакваше след 5 години ни кост ни вест?Какво очакваш Бела-попита я отново дядо
В следващия миг се чуха гуми по асфалта пред къща една кола спря и от нея излезе баба ми ,не че я бях виждала,но нямаше коя друга да е.Бела Едуард и Чарли се спогледаха и незнаеха какво да направят.
-Белаааа-извика се някой-Бела тук ли си скъпа?-отново същия глас,но майка ми беше замръзнала като статуя.
-Да тук сме -отговорих и аз следващия миг тя беше в стаята и застина погедна ме ,погледна майка ми и най накрая погледна и баща ми и не на последно място и Чарли.
-Коя си ти -попита ме тя,но аз не и отговорих -Бела какво става тук ,кое е това момиче-попита тя ,но когато майка ми се обърна към нея баба ми застина и не можа да я познае.
-Бела какво е станало с теб?Чарли какво и има,защо е така бяла и с тези златисти очи?-попита тя вече почервеняла от нерви.Аз събеах смелост да отговоря вместо тях
-Здравей ,аз съм Ренесме-казах аз и продължих.-Ти си ми баба,а майка ми изглежда по този начин от промяната
-Какво баба ли каза?Как така баба та ти изглеждаш на 12 !Как така?-попита вече изпаднала в паника
-Ми много просто аз съм на 6 години и половина,ако седнеш ще ти обесня понеже мама в момента не може да помръдне пък камо ли да поговори-казах и аз а тя ме послуша и седна Чарли продължи да седи безмълвно отстрани.
-Значи,след като майка ми зачена с мен преди 6 години тя беше още човек,-казах и аз и видях стеснатата физиономи след думите ми ,но аз продължих
-Та аз не съм обикновенна ,както и семейството ми не е .е освен дядо.Та майка ми ме износи докато беше човек,което щеше да я убие,ако не беше баща ми и не и беше влял от отровата си .Виждаш ли аз съм поли-човек ,полу - вампир , а Татко ,мама,леля Алис и чичо Джаспър както и леля Розали и чичо Емет и дядо Каралайл и баба Есме те са чисти вампири,аз се получих след като баща ми -вампир е правил любов с майка ми докато е била човек.-казах и аз и видях как вече и баща ми и майка ми и дядо ми който не искаше да нае подробности ме глядаха, а да не говворим за Рене тя бе отворила устата си и не можеше да я затвори....
Точно да продължа мисълта си татко ме прекъсна е
- Ренесме време е да си лягаш утре си на училище.-каза ми той и ме прегърна,а майка ми го хвана за ръка и казахме лека нощ на останалите.обърнах се към Джейк
-Утре сутринта да ме чакаш в нас за да те видя преди у-ще- казах му аз и го целунах по блузата за лека нощ,баща ми вече бе свикнал все пак аз носих знака на белязаните т.е.
носех кулетския годежен пръстен както го наричаше мама.
Прбрахме се в къще а баща ми ме остави в леглото ми и ми зашепна
-Благодаря ти ,че ме послуша принцесо.Обичам те -каза ми той и ме целуна по челото
-И аз те обичам ,татко но не се отмятам от порше като на Алис-казах му аз а той само ми се усмихна и не след дълго чух престивната песен на Бела,а сега след като тя не можеше да спи моята преспивна песен и не се осетих как бях заспала.





Тагове:   нов,   фен,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Блогрол