Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: vampiregirl90
Категория: Лични дневници
Прочетен: 71278
Постинги: 34
Коментари: 10
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
28.11.2009 20:10 - Загадката ( фенфик на Новолуние) продължение 4
Автор: vampiregirl90 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1014 Коментари: 0 Гласове:
1



31 Глава продъжение...

Ами ако не искаше?Незнаех какво би означавало това за нея.Никога не сме говорили за тази тема.Дори и в човешкия и живот.Е щях да разбера скоро.И какъвто и да беше отговорът й щях да го приема!
Часът мина и оставих Емет като отидох отново до стаята на Бела, където я бях оставил.Лукас таман излизаше и след него и Бела.
- Здравей - казах и аз и я хванах за раката.Следващият час отново имаше със Лукас и той вървеше с нас.
- Бела как би реагирала на нещо съвсем неочаквано? - попитах я аз и я погледнах.Тя беше объркана - Нещо което изобщо не си ичаквала.
"Неочаквано?На къде биеш Едуард?Какво си намислил?" - чух да пита в мислите си Лукас,но не обърнах внимание,чаках Бела да отговори.
- Ами незнам.Зависи какво е,Какво имаш предвид? - попита тя
Ах,добре нямаше нищо да я питам.Щеше да разбере по-късно.
- Няма значение - казах аз
- Едуард!Не би ме питал просто така.Кажи ми - настоя тя и ме погледна.
Ъъ,не не трябва да я гледам.Този нейн поглед, объркваме.Извърнах главата си настрани.
- Ще разбереш после - казах и аз.
- Ама....
- После Бела,може би довечера - казах и аз и отново я целунах по челото и си тръгнах.
Другите часове минаха бързо,като вече беше станало време за обяд и се запътих натам, с Бела и Самър.Като слушах мислите на Самър, колко много обичаше Лукас,е и все още ме мислеше за хубав, но не толкова много като в началото.Усмихнах се.Влязохме вътре и видяхме,че Лукас,Робин,Алис и Джаспър бяха там и се пресъединихме към тях.
Сега беше много по лесно да говоря с Робин,всъщност беше си постижение направо. След Волтури двамата почнахме да се разбираме.Особено като му обясних всичко, че нямаме нищо общо за смъртта на майка му, както и за него.Този път ни повярва.Карлайл обеща да му помогне и да открие вампира, който е бил.
Обяда мина в приказки, Бела си говореше със Алис,а Алис от време на време ме поглеждаше.Може би беше видяла какво смятам да правя.Емет и Розали бяха дошли, всички си говореха, но аз бях замислен и не говорих с никого.Първо трябваше да намеря най-важното нещо пръстен, или пък трябваше да говоря с Брус.Не първо с Бела, после с Брус.Тя можеше и да не иска да стане моя жена...Ами ако наистина не искаше?Тогава какво ще стане?
- Едуард! - чух гласа на Бела.
- Какво има? - попитах аз
- Нищо не каза през цялото време.За какво мислеше? - попита тя, а Алис ме погледна сияеща.
- Нищо маловажно - отвърнах и аз - Да не си посмяла Алис! - изръмжах и аз и всички ме погледнаха учудени.
- Нищо няма да кажа - каза Алис а аз я погледах невярващо - На никой.Спокойно
- За какво говорете? - попита Джаспър
- Бих искала и аз да разбера - каза и Бела
- Казах ти довечера - отвърнах и аз.
Другите часове минаха неусетно бързо.И вече вървяхме към паркинга.Бела щеше да се прибере в къщи, като и казах, че по-късно ще мина да я взема.Все още ме питаше за това, какво бях замислил.Но не и отговорих.Преди да се качи в колата я целунах нежно.Исках да бъде кратка, за да я издразня за довечера.Но не стана така,почнах да бъда още повече настоятелен не отделайки устните ми от нейните.Чух някакво свиркване от кола и това ме накара да се осъзная къде сам.Казах и че ще се видим по-късно и влязох в колата при другите.
Чудех се, сигурно Алис знаеше какъв може да е отговорът на Бела.Но не исках да я питам.Предпочетох да разбера сам.

Глава 32


Тайни? Мразя тайните! Това са онези малки нещица, които с готовност биха разделили двама влюбени, които биха разрушили цели семейства, а дори и да поведат войни. Кой знае, може би Втората Световна Война е започнала така...а може би и Първата!? Да, сякаш приветствани от Дяволът, изчадието Адово, те се намесват в живота ни и преобръщат всичко с главата надолу.
Ето, за пример вземете мен и Едуард, който така упорито се стреми да скрие нещо от мен. Най-лошото е, че дори и на Алис не мога да се доверя, защото тя упорито ще си мълчи. Понякога толкова си приличат, че дори и аз мога да се замисля дали наистина нямат някаква кръвна връзка! Не, никакъв шанс! Както и да е!
Днес деня беше сравнително добър: страхотно събуждане, досаден обяд ужасен завършек. Едуард трябваше да ме вземе от къщата ми преди двадесет минути, а не е в негов стил да закъснява. Дори и когато се има впредвид, че разстоянието от тях до нас можем да го вземем за по-малко от десет секунди. Да, а още по-странното бе, че когато се обадих да го питам къде е, той просто каза:"Оу,идвам!" с неговия все така кадифен глас...Съвземи се, Бела! В момента си бясна и такава трябва да останеш! Не може всички да те дразнят и да ти измъкват лъжливи оправдания, а после да се крепят на мисълта, че ще се разсееш с това да мислиш, колко им е бил "кадифен" гласът. Гррр...
Ето, Най-Накрая се задава от улицата! Но защо по дяволите с волвото си?!
Паркира бързо пред къщата и се запъти към мен, която стоях и го качах бясна на прозорците.
- Здравей!- и ми се усмихна с ангелската си усмивка. Не, Изабела, Стегни се!
- Само "Здравей"?- казах бясна.- Няма ли поне едно "Извинявай, че закъснях" или поне по-добро оправдание, защото двадесет минути не се оправдават отолкова лесно, особено ако си от нашия особен вид.- и наблегнах на последната дума.
Явно го накарах да се замисли, но усмивката не спадаше от лицето му, което ме накара да полудея съвсем.
- Съжалявам с цялото си сърце, любов моя, че закъснях! Не трябваше да те оставям да кибичиш тук цели двадесет и две минути, а още по-малко да ти развалям настроението.- и той се приближи бавно към мен, като обхвана кръста ми с нежните си ръце и допря устните си в моите.
Е, определено знаеше как да ми оправи настроението! Шапка му свалях за това! Но още си бях бясна и щях да му го върна, скоро и незнайно как. Отговорих му на целувката като не очаквах Едуард да го направи също. Той обаче отговори на отговора ми по-настоятелно и така искрицата, палеща моят бяс бе временно потисната, а целувката не спираше. Не, аз я спрях като отделих устните си от неговите и отстъпих крачка назад.
- Какво стана? Защо отстъпи? Какво направих?- започна да говори забързано той.
- Първо, все още съм ти бясна. Второ, това беше подло. И трето, но не и по важност, очакваше се да ми покажеш нещо, както каза последно.- скептичността бе ясно доловима.
Това го накара да погледне навън към Волвото си, а после обратно към мен.
- Хайде!- каза бързо и хвана ръката ми, подтиквайки ме да се затичам. Това и направих.
За по-малко от четвърт секунда вече бях в колата, а той закопчаваше колана ми. Никога не съм била на "ти" с които и да са механизми. Тръгнахме по някакъв заобиколен път, но не бях сигурна, че знам къде отиваме. Направихме завой на ляво, после един на дясно, после пак наляво и така само направо май беше. Беше объркано, особено като се има впредвид, че не следях маршрута, а лицето на Едуард. Бих се обзаложила, че имаше нещо, което го тревожеше, но знаеше, че може да ми каже всичко! Каквото и да го тормозеше!
Най-накрая колата спря и пред мен се разкри сякаш сцеена от черно-бял филм: имаше много дървета и храсти, а после успях и да зърна нещо друго, нещо неочаквано - нашата поляна. Защо ли не бях разпознала това вълшебно място? Но, това не бе единственият въпрос без отговор. Следващият преди него бе: Какво измъчваше Едуард до такава степен,че се бе изписало дори и на лицето му? Но за сега се отдадох на красотата на това, сякаш излязло от нечий сън, място.
- Изумителнo...- прошепнах аз, но той не премести погледа си от върха на обувките си. Затова погледнах нагоре и се стрелнах към края на поляната.- Щом не ме слушаш, няма да стоя тук.
Някак си, Едуард пак се озова преди мен и се блъснах в него. Ръцете му испяха да ме задържат да не се стоваря на земята.
- Хей.- каза развеселено той.
- Оу, дори и не мога да планирам бягството си?- започнах със суров сарказъм.
- За какво говориш, Бела?- каза объркано.
- За всичко! За лъжливите ти оправдания, за всичкото това мълчание, за това, че не си обелил и дума откакто ме помъкна тук с теб и най-накрая за това, което пазиш в тайна от мен! Мислех, че ми имаш достатъчно доверие, особено сега, когато установих, че ме познаваш и от човешкия ми живот...но май не съм достатъчно добра за теб, както съм си мислела и цял живот...- усещах, че ако бях човек бих се разплакала, но отдавна бях забравила това чувство – от очите ти да падат капки.
Той ме погледна още по-объркано. Нова възможност за бягство, а аз това и чаках. Затичах се отново към края на поляната, обръщайки се за момент да видя дали беше там, но той не беше. И пак се блъснах в нещо.
Как можех за по-малко от минута да се блъсна в него два пъти?!
- Сега дори не мога да си тръгна драматично!- смотолевих нещастно.
- Не искам да си тръгваш!- каза той, не по-нещастно от мен.
- Едуард...- въздъхнах аз.- Моля те, кажи ми какво става.
- Не сега...- бях готова да побегна отново, но ръцете му бяха защитнически обгърнали кръста ми, непозволявайки неочаквани движения.
Нежно ме избута до един паднал ствол на дърво и седна до мен. Не знаех какво да мисля или да чувствам, но погледнах право в красивите му златисти очи, които се бяха втренчили в моите. Тъкмо си поемах въздух да кажа нещо, но той ме изпревари.
- Бела, моля те, само изчакай да си събера мислите.- откога на него му трябваше време? Няма значение, ще изчакам щом иска.
Замълчах и чаках ли, чаках. Времето минаваше, всичко бе тъмно, но не и за моите вампирски очи. Виждах съвсем ясно за момента...съвсем добре, за да различа малките бръчици по замисленото чело на Едуард.
Най-накрая той се наддигна. Сигурно беше минала минута, но изглеждаше като час.
- Съжалявам за това. Просто трябваше да реагирам бързо, а нямах време да го обмисля.- каза с усмивка.- Надявам се, да ми простиш?
- Мисля, че мога.- и му върнах усмивката.- Но, моля те, кажи каква е причината за всичко това!
- Причината си ти.- каза простичко той.
- Как така?
- Много просто, винаги, когато си около мен ме побъркваш – не мога да мисля за друго освен за миговете, когато пак ще сме сами. И ето сега, стигнах до заключението, че те обичам повече от всичко на света и реших да направя това...
И той се наддигна от ствола и застана на коляно пред мен. Извади от джоба си малка черна кутийка и я отвори.
- Изабела Суон, а сега и Уейн, би ли се съгласила да промениш името си и да се омъжиш за мен? Обещавам ще те обичам до безкрайността и отвъд нея.- като ме погледна, а аз бях забила поглед в блестящия...диамант мисля, и все още не можех да повярвам.
Аз стоях безмълвно загледана, а той явно изгаряше от нетърпение. Брак? Съпруг? Семейство? Любов? И пак любов? Всичко сякаш всичко минаваше през главата ми и ме караше да се чувствам все по-щастлива и по-щастлива. Разтърсих главата си.
- Да.- успях да прошепна.
Той се усмихна лъчезарно, взе пръстена и го сложи на безименният пръст на лявата ми ръка и ме погледна. Аз му се усмихнах отново и усещах как ще се разтопя. Едуард явно усети това, затова се наддигна и седна зад мен, притискайки ме здраво към тялото си.
- Благодаря!- прошепна той и зарови лице в косите ми.
Любов? Брак? Любов? Брак? Като черна лента тези две думички се повтаряха в главата ми. Всичко бе свързано в едно неразделимо цяло, нищо не бе така объркано, а напротив-простичко. Просто той и аз, аз и той, ние двамата, а скоро и съпрузи. Бъдещето беше пред нас, а с него и нашите мечти за по-голямо съвършенство.


Тагове:   новолуние,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

Блогрол