Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: vampiregirl90
Категория: Лични дневници
Прочетен: 71265
Постинги: 34
Коментари: 10
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
28.11.2009 20:29 - Едуард и Бела в гората *Пародия*
Автор: vampiregirl90 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3933 Коментари: 2 Гласове:
2




image


Превод :

Обстановка: Безплодна пустиня в сърцето на Финикс, Аризона.
Споилер: Здрач
Партнъори: Едуард и Бела

Бела: *диша тежко на поредната пауза по време на пародията* Ти си невъзможно бърз и силен...Кожата ти е бледа и леденостдена. Очите ти си сменят цвета и понякога говориш така, сякаш идваш от други времена! Никога не ядеш или пиеш..не излизаш на слънчева светлина. На колко години си?
Едуард:17
Бела: От колко време си на 17?
Едуард: От годината, в която навърших 16...
Бела: Знам какво си!
Едуард: Кажи го. Силно! Кажи го!
Бела: Робот.
Едуард: Не тъпчо, вампир!
Бела: Уау! Не мислех, че това става!
Едуард: Страх ли те е?
Бела: Не.
Едуард: Тогава ме питай най-важния въпрос: С какво се храним?
Бела: Няма да ме нараниш.
[Хваща Бела за ръката и я води нанякъде]
Бела: Къде отиваме?
Едуард: В задния двор, за да видиш какъв съм на слънчева светлина. Плюс товa, осветлението е по-добро за видеото.
Бела: Чакай, какво видео?!
Едуард: Няма значение!
[Носи Бела на гърба си]
Едуард: Бре пфф, много си тежка!
Бела: Какво?!
Едуард: Няма да е лошо да свалиш малко килограми. Чакай! Нямах предвид това...Аз съм добре с житните неща, но с всичко останало..
Бела: *изпуфтява* Както и да е, Едуард!
[Двамата са в задния двор]
Едуард: Това е причината, поради която не се показваме на слънце. Хората веднага ще разберат, че сме различни.
[Пристъпва на слънчевата светлина]
[Обръща се]
[Блестящо лепило заменя Едуард]
Едуард: Това съм аз...
Бела: Като блестящо лепило е...Красив си!
Едуард: Красив? Това е кожата на убиец Бела...Аз съм убиец!
Бела: Не вярвам!
Едуард: Ти си инат! Това е защото вярваш на лъжата...На камофлажа. Аз съм най-опастният хищник в света. Всичко в мен те приканва. Гласът ми, лицето ми, миризмата ми, дължината на кренвирша ми, дори и пърхота ми!
[Разспръсква бебшка пудра навсякъде]
Едуард: Все едно ми е нужно всичко това...Все едно можеш да ме надбягаш!
[Застава на едно място]
Едуард: Видя ли това? Изтичах до Канада и се върнах. Ето ти сувенир! Както и да е, все едно можеш да ме победиш!
[Дърпа плевели от земята, разкъсва ги на парчета]
Едуард: Аз съм създаден да убивам!
[Взима механична лопата и я извива]
Бела: И какво? И аз мога така.
[Връща първоначалния вид на лопатата]
Бела: Както и да е, не ме интересува, дори и да можеш да направиш нещо повече от извиване на механична лопата!
Едуард: Убивал съм хора и преди.
Бела: Няма значение.
Едуард: Исках да убия и теб. Никога по времето на съществуването си не съм искал човешка кръв толкова много.
Бела: Вярвам ти.
Едуард: Недей!
Бела: Тук съм и ти вярвам!
[Едуард се качва на скала]
Едуард: Моето семейство е различно от останалите от нашия вид...Ние преживяваме с животинска кръв.
Бела: *грабва котенце* Да не си посмял да пипнеш моя Джейкъб!
Едуард: *извърта очи* Не съм го планирал. И така ние се научихме да контролираме жаждата си. Но твоят аромат...Като дрога си за мен! Ти си като моята лична доза щастливо щракване!
Бела: Защо ме мразеше толкова много, когато се срещнахме?
Едуард: Това е само защото ме караше да те искам толкова много. Все още не знам дали мога да се контролирам.
Бела: Знам, че можеш.
Едуард: Не мога да ти чета мислите, за това ти трябва да ми кажеш какво си мислиш.
Бела: Сега се страхувам.
Едуард: Добре.
Бела: Не се страхувам от теб. Страхувам се да не те загубя. И от това, че Розали ще дойде с нейната орда от зли нинджи маимуни – вампири в моя сън.
Едуард: Не знаеш колко време съм те чакал. И така хиената се влюби в пая.
Бела:
Шоколадов пай ли е?
Едуард: Има ли значение?
Бела: Не знам.


Тагове:   пародия,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mitternacht - няхняхняхняхнях
28.11.2009 20:32
добро :) ан' тъй :)
цитирай
2. анонимен - Most powerful&cost effective SEO service in world get up to 100K backlinks now!
31.01.2012 07:46
Most powerful&cost effective SEO and website traffic service in world get up to 100’000 forum backlinks now! Get large web traffic using best backlink blast today. We can post your custom message up to 100’000 forums worldwide, get insane amount of backlinks and large targeted online web traffic in very short time. Most affordable and most powerful service for web traffic and backlinks in the world!!!! Your post will be published up to 100000 forums worldwide your website or blog will get instant traffic and massive increase in seo rankings just after few days or weeks so your site will get targeted long term traffic from search engines. Order now: <a href=http://xrumerservice.org>backlink service</a>
цитирай
Търсене

Блогрол